Vi har alle en stemme..

 

 

Hva bruker du din til?
Bruk den klokt, den har stor makt både overfor deg selv og andre.
Bruk stemmen din til å fortelle deg selv at du er super og la andre få høre deg fortelle dem at de er det!

 

Jeg håper at min stemme i 2013 blir enda sterkere enn det den har vært i år.
Bloggen får stadig flere lesere og mer oppmerksomhet og det er fantastisk stor stas.
Jeg er veldig takknemlig!
På nyåret kommer det to nye artikler om meg; en i Kamille og en i NorilcoNytt, medlemsbladet til Norilco.
Jeg gleder meg veldig og håper de kan ha morsomme og gode ringvirkninger for året som kommer.

 

Jeg fant dette sitatet i dag “Når forandringens vinder blåser kan man enten bygge seg skjul eller man gå ut å bygge vindmøller.”
Jeg stikker ut jeg! Det blir mange vindmøller på Jessheim fremover nå 🙂 Hvor skal dere bygge vindmøller?

 

Om to dager, den 22.desember, er det nøyaktig ett år siden begeret var fullt for mitt vedkomne. Da skulle jeg på date, magen var vond, jeg grua meg mer enn jeg gleda meg og det var nesten så jeg gjennomførte vanlig prosedyre; avlysning. Irritert, sinna og frustrert ringte jeg da til Ahus og sa at jeg hadde bestemt meg for operasjon. Og så dro jeg på date! Jeg er fremdeles singel, så utfallet av den var ikke å hoppe i taket for som dere skjønner, men jeg dro da i alle fall 🙂

Jeg er fremdeles fantastisk og ubeskrivelig stolt av prosessen min og posen på magen, men jeg jobber stadig med å bli enda tryggere på min nye situasjon.
28 år med frykter og redsler har satt sine spor og endringen skjer ikke fullstendig på ti måneder har jeg måttet innse, men jeg jobber på og vet jeg er STOLT, LEKEN, GLAD og FRI nå!!

 

Jeg avslutter stadig innleggene mine med å heie og oppfordre til heiing og dette er intet unntak:

La nyttårsforsettet for 2013 bli å heie mer… høyere.. sterkere! Bruk stemmen din!

Jeg heier på dere og håper dere heier på dere selv og hverandre!

 

Stor klem

<3

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar
    1. Jeg heier på deg! Og meg! Og alle med ekstra utfordringer i hverdagen.
      Vrir sengklærne ut av fasong i håpet om litt søvn. Det blir sikkert enklere neste natt!
      Stå på alle bag ladies and gents – dette blir bra.
      God jul 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg