Med livet i gave i to år, jippi!!

Hei og hå, godtfolk!

I dag er det to år siden Linn versjon 2.0 ble født og jeg for alvor fikk livet i gave!
1.februar 2012 vinket jeg et hjertelig farvell og see-you-never-again til tiden som hadde vært og en rumpe som ikke virka!

Jeg våknet i dag med en god klump i halsen og en stor stolthet i hjertet. Dagen i dag er bedre enn bursdag og skal feires som en merkedag hvert år!
Dagen i dag er en fin og stor dag!
Dagen i dag markerer livet da det fikk en ny start! Jeg er glad jeg ikke gav opp på veien, men at jeg tok styringen og gav meg selv muligheten til å være stolt, leken, glad og fri!

Lykken for meg startet med en pose på magen, en lykkepose! Og den lykkeposen er min deilige stolthet og dyrebare skatt!

Jeg hadde aldri klart å ta det valget jeg gjorde uten trofaste støttespillere i gode venner og nær familie. Dere hjalp meg å snakke ting i hjel og belyse alle sider ved livet slik det var og livet slik det kunne bli. Vi skrev lister over fordeler, ulemper, begrensninger og muligheter. I timesvis, dagesvis, ukesvis og månedsvis. Takk! Uten dere hadde jeg vært hjelpeløs. Så i dag feirer jeg dere også!

I dag skal jeg skåle med min kjære for hva denne dagen betyr for meg og for oss, for huset vi kjøpte for to dager siden og for kapitellet vi nå skal starte på sammen!
Jeg er ydmyk, lettere rørt og veldig glad!

Jeg rister på den rumpa som det ikke lenger gjør noe at ikke virker og sier nok en gang hipp hurra for å være perfekt uperfekt, skipper på egen skute, dronninga over sitt eget liv og for den indre gudinnen som har vært ute og danset fnisende og rakrygget rundt med øyne fulle av faenskap og fanteri i to år nå!

Peace and love!

Husk å gi faen da dere!

 

God klemmer <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg