Linn pakket i pose og sekk, holdt foredrag og dro med kjæresten på SPA!

Hei og hopp!

Det er mange måneder, altfor mange måneder, siden siste innlegg og nå skal jeg ta meg selv i nakken fremover.

Aller først litt oppdatering fra september i fjor.

Jeg har vært så heldig og fått muligheten til å holde to nye foredrag. ConvaTec inviterte meg til å samarbeide med dem og det er så stas!

Første foredraget holdt jeg for medlemmer av Norilco Østfold i Sarpsborg 23.september. Spent og giret dro jeg med meg verdens beste mamma, verdens beste stefar og verdens beste Joachim. Det føltes godt å ha noen i rommet, noen trygge automatfjes, som uansett prestasjon, ville være stolte av meg. Det strømmet på med mennesker og jeg følte meg plutselig så klar og så trygg. Ydmyk fortalte jeg min historie til andre mennesker med pose på magen. Jeg var litt redd for at noen skulle bli støtt eller provosert av det jeg sa, men det var uten grunn. Tilbakemeldingene jeg fikk var utelukkende positive og mange ville slå av en prat med meg etterpå.

Dette fristet til gjentakelse og lucky me! Allerede to dager etterpå hadde jeg en ny avtale med ConvaTec. Tilhørerne denne gangen var helsepersonell og jeg var spent på å fortelle om min bakgrunn og mine opplevelser til de som til daglig jobber med pasienter som meg. Det var godt å få lov til å fortelle om både positive og negative opplevelser jeg hadde fra mitt sykehusopphold og også få lov til å gi råd om hvordan de med gode holdninger og god opplæring kunne gi pasienten en fin bagasje å ta med seg hjem. Også denne gangen var tilbakemeldingene gode og jeg var stolt som ei høne da dagen var over. Hadde Mount Everest stått foran meg, hadde jeg uten problemer løpt helt til topps!. Slik føltes det der og da!

Joachim og jeg dro rett på SPA etter det siste foredraget og her forsatte jeg å klatre på mestringsstigen. Som seg hør og bør før man går inn i et basseng med andre mennesker, må man dusje og vaske seg. Og med fellesdusjen full av andre damer, kledde jeg av meg badedrakten både før og etter badingen. Og der stod jeg, tattaaaa, stolt og formfull, kun iført en lekker, sort lykkepose på magen! Jeg turte ikke kikke meg så mye rundt og møte blikkene til menneskene rundt meg, men samma det, det kan jeg gjøre neste gang!

Det er stor stas å få lov til å holde foredrag og fordi jeg er så heldig at ConvaTec liker at jeg gjør det også, får jeg to nye muligheter i løpet av denne og neste uke.
Stor stas!

Jeg rister på den rumpa som det ikke lenger gjør noe at ikke virker og sier nok en gang hipp hurra for å være helt perfekt uperfekt, dama til verdens beste Joachim, skipper på egen skute, dronninga over sitt eget liv og for den indre gudinnen som har vært ute og danset fnisende og rakrygget rundt med øyne fulle av faenskap og fanteri i lang tid nå og som synes det er deilig å gi litt faen!

Peace and love <3

klemmer

 

 

 

2 kommentarer
    1. Kjære søte Linn
      Jeg fikk en telefon torsdag, hvor det ble fortalt at du ventet baby. Ikke en men to. Fantastisk ❤️
      Gratulerer så veldig mye. Da fikk du en av dine drømme oppfylt. Og jeg gleder meg med deg og din Joachim.
      Masse lykke til.
      Bamse klem fra Lene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg