En forandring åpner dører, også for andre

Hei alle 🙂

“En forandring åpner dører, også for andre!” har min kloke mamma sagt til meg mange ganger de siste månedene. Jeg liker denne setningen godt og er ganske sikker på at det er mye sannhet i den.

Min forandring begynte så smått i fjor høst, ble virkelighet 1. februar i år og offentliggjort i form av min noe anderledes blogg på Facebook 17.februar.

 

I de seks månedene jeg har blogget, har jeg fått drøssevis med mailer, kommentarer og private Facebook-meldinger fra kjente og ukjente, folk jeg regnet med og andre som helt overraskende har støttet og fulgt meg. Jeg får høre at bloggen min inspirerer, motiverer og setter i gang tanker om eget liv. Og jeg blir oppfordret til å fortsette fordi det jeg skriver om er anderledes.

Forandringen jeg har gjort i mitt eget liv, åpner dører for meg selv og jeg har en følelse av at jeg ikke går gjennom dem alene!
Jeg håper vi har skapt en positiv spiral og en større takhøyde for å være seg selv, i all sin prakt, full av stolthet og verdighet!

Det er ingen som er perfekte og det er det som er så fint!

Jeg heier på dere!

Klemmer c”,)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg