Perfekt uperfekt og absolutt bra nok!

Hei igjen alle!

Dersom et perfekt liv er å ha en kropp uten feil, mangler eller omorganisering….

Dersom et perfekt liv er å ha skapene fylt opp av dyre klær, sko og sminke….

Dersom et perfekt liv er å ha en fet bankkonto….

Dersom et perfekt liv er å alltid gjøre de riktige tingene….

Dersom et perfekt liv er å alltid ha kontroll….

Dersom et perfekt liv er å være perfekt lykkelig….

Dersom et perfekt liv er å være bedre enn andre….

.. ja, da har ikke jeg mye å skilte med og takk og lov for det.

Jeg er perfekt uperfekt og stolt av og glad for å være det!

 

Jepp, jeg har en liten, uskyldig pose på magen og den er beviset på at jeg tok ansvar for livet mitt, at jeg snudde noe sårt, hemmelig og vanskelig til noe å være stolt av og åpen om. 

Det er deilig å være litt anderledes!

Man kommer langt med hodet og hjertet på rett sted! Så lenge disse kroppsdelene sitter der de skal, spiller det ingen rolle hvor resten er festet!

 

Jeg slår et slag for det perfekte uperfekte! Gjør dere?

 

Klem  c”,)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hvis ikke en mann kan elske deg fordi du har pose på magen – DET er vel hans problem og ikke ditt?
      Og hva er egentlig “perfekt” – hvis du ikke er fornøyd selv??
      You go girl!
      Superflott blogg!
      Klem, Marianne.

    2. Marianne: Hei! Tusen takk for kommentar. Jeg er helt enig, det er hans problem om han ikke takler det og definitivt ikke noe tap for meg da! En slik mann vil jeg ikke ha, han må tåle litt 🙂
      Jeg kikka innom bloggen din, Så utrolig mange flotte bilder og så fint du har det hjemme og på hytta. Jeg kikker gjerne innom deg når du er på markeder på Stallgården osv. Hvilken butikk på Råholt var det bilde av? Grønn lykke? klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg