Dere er til inspirasjon og stor glede

Hei alle!

Jeg har lyst til å vie et innlegg til dere som følger meg.

Selv om jeg allerede før operasjon hadde bestemt meg for å starte en dønn ærlig og forhåpentligvis noe revlusjonerende åpen blogg, var jeg spent. Spent på mottakelsen og tilbakemeldingene den ville få. Jeg var litt redd for at jeg gjorde noe mindre lurt ved å være så åpen, men det var absolutt ingen grunn til bekymring. Jeg er overveldet og ydmyk takknemlig!

Tusen takk alle sammen for at dere leser, liker, kommenterer og deler bloggen min! Jeg vil så gjerne at den skal nå ut til flest mulig og at statistikken viser at den følges av fler og fler, gleder mitt hjerte stort!

Jeg får flotte kommentarer og mailer. Jeg har fått lov til å gi råd, trøste, spille ball og motivere andre. Mennesker som har vært i gamet lenger enn meg, har delt av seg selv og sine tanker og fått meg til å endre noen av mine. Jeg har fått nye venner og blitt bedre kjent med de jeg allerede hadde. Mennesker jeg ikke hadde regnet med, har vist seg å være blant de som heier mest. Plutselig har jeg kontakt med i utgangspunktet perifere Facebook-venner nesten daglig. Noen stanser meg på butikken og forteller at de er trofaste lesere av bloggen. Etter artikler i fagblad og lokalavis har flere tatt kontakt og jeg har fått kjennskap til mange historier, utfordringer og gleder.

 

Er det noe rart man blir glad, spør jeg! Det er dere som inspirerer og motiverer meg!
Jeg har alltid hatt lyst til å utgjøre en forskjell og jeg tror jeg nå har funnet en måte å gjøre det på.

Og jeg er så glad for at det jeg håpet og trodde skulle skje, skjedde; åpenhet avler åpenhet! Åpenhet fører til gode samtaler og nye vennskap!

 

Jeg heier på dere og håper dere fortsetter å lese, kommentere og dele!

 

Stor søndagsklem 🙂

 

5 kommentarer
    1. Så herlig:-) Å leve et sant liv, åpner alltid nye dører:-)
      Jeg lurer litt på om du kanskje kan lage et innlegg om stomiutstyr? Du snakket litt om konvekse plater og div, og da blir jeg nysgjerrig:-) Kanskje det er noe som kan hjelpe meg? Hva skal man “se etter” når man skal velge utstyr?:-)
      Leste akkurat gjennom alle inleggene i bloggen din nå, og ble veldig imponert:-) Du jobber godt med det mentale og har en god innstilling som inspirerer:-)

    2. Cafri: Hei igjen! Jo, det kan jeg helt klart gjøre snart 🙂 Så du svaret mitt til deg på den forrige kommentaren din? Jeg vet ikke om du kjenner til Ringen Apotek og Bandagist på Jessheim? Jeg har startet å jobbe der litt nå. Kun 10-1330/14 man-fre i en praksisplass. Kan du ikke komme innom meg der en dag, så kan vi snakke litt mer om utstyr? Det hadde vært supert å treffe deg! Jeg har testet litt forskjellig og gjort meg noen erfaringer på dette halve året. Har du tykktarm- eller tynntarmstomi?
      Åhh, så flott at du føler jeg kan inspirere, det blir jeg glad for!
      Stor klem til deg 🙂

    3. Hei igjen!
      Takk for svar, så det nå:-) Jeg er jente og har ilestomi (tynntarm) midlertidig. Skal legge den inn igjen etter jeg er ferdig med siste cellegiftkur:-) Den starter om en uke. Er veldig bekymret for forstoppelse, for det hadde jeg mye av første cellegiftkur (da hadde jeg ikke stomi), og ser for meg at det kan bli litt problematisk. Men man må jo bare takle det som kommer:-)
      Skal absolutt ta meg en tur innom deg når jeg blir i litt bedre form. Har fortsatt ikke kommet meg helt etter operasjonen, så den gode fe Beryll har vært her med utstyr til meg til nå:-)
      Lykke til med praksisplass så lenge:-)
      Stor klem tilbake til deg<3

    4. Cafri: Hei! Så godt du snart har gjennomført siste kur! Jeg vet ikke om det er stor fare for forstoppelse når man har tynntarmstomi jeg. Er det det? Det er jo liksom først i tykktarmen ting blir fast, så jeg tenker at det skal mye til før det stopper opp i tynntarmen. Men hva vet vel jeg om det egentlig. Kan prøve å huske å spørre Beryll om det i morgen! Ja, er hun ikke en god fe! Veldig godt at det finnes et slik menneske og et slikt tilbud 🙂

      Gleder meg til du kommer innom! I mellomtiden sender jeg mange gode tanker og heier på deg!

      Stoor klem <3

    5. Kjære Linn! Å lese bloggen din gjør meg så glad! Å se deg nå er som å møte en stjerne, det formelig lyser aV deg! Du inspirerer og du gleder oss som den solstrålen du bestandig vært! Men etter alt som har skjedd det siste året har du tatt oss med opp på den ene toppen etter den andre for å bruke ord jeg kjenner til.. Dette med å åpne seg, og være ydmyk for de rette tingene er med på å utvikle potesialer og utnytte ressurser. Du blir sterkere for hvert skritt, ikke bare på grunn av all postiv tilbakemelding, men også fordi du slipper å bruke krefter på å holde skansene. Å se situasjonen i hvitøyet for så å møte verden med en sånn positiv innstilling som du har er med på å pulverisere stengsler av tabu og fordommer. Jeg leser innleggene dine og imponeres over deg hver gang. Sjøl vet jeg at dette med åpenhet ofte blir møtt med overraskelse og litt forlegenhet. Jeg sjøl har aldri lagt skjul på situasjonen min og når jeg ser tilbake tror jeg at min åpenhet har hjulpetmeg sjøl og gjennom vanskelige perioder. Jeg møtte folk som slet med det samme, og vi trodde vel alle at vi var bortimot aleine i væla om å ha disse utfordringene. De ble kanskje litt forundret over hvor sterk jeg var etter alle motbakkene, men det er en bit av svaret, man blir sterkere for hver kneik man forserer. Jeg er ikke så flink til å formidle som deg. Har vel tenkt av og til på å hoppe i det og sjøl bli blogger, men så mister jeg litt motet. Tenker at det er vel ikke så mange som hadde brydd seg om å lese om akkurat meg og min hverdag, men Kanskje en dag jeg blir like modig som deg:) Lykke til Linn, du er med og heier på andre, men jammen er det mange i heiagjengen din også! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg