En oppfordring til dere om å dele mestring og åpenhet

Hei 🙂

I dag har bloggen min eksistrert i syv måneder!

På disse månedene har mange delt sine historier med meg privat. Jeg har ofte tenkt at disse historiene burde være tilgjengelig for andre også da jeg vet at de vil være med på å utgjøre en forskjell.
Min erfaring, som jeg har sagt tidligere, er at åpenhet avler åpenhet. Og når noen har fortalt en historie man kjenner seg igjen i, føles det kanskje ikke så ensomt eller skummelt lenger og man henter motivasjon og inspirasjon til å jobbe videre med egne utfordringer.

Min oppfordring til dere, er å skrive deres historie som en kommentar eller i en privat mail til meg slik at jeg kan videreformidle de i et blogginnlegg. Selvfølgelig anonymt dersom dere ønsker det.
Jeg har lyst å høre deres historier om mestring og åpenhet, uavhengig av type utfordringer og bakgrunn. Jeg vil høre hvordan dere fokuserer på det dere kan gjøre noe med og hvordan dere ikke bry dere med alt det andre!

Målet mitt med denne oppfordringen er å nå enda flere mennesker, skape enda mer positivitet, enda mer mestring og enda mer stolthet! Og jeg vil at flere med dette skal oppleve at man er absolutt bra nok slik man er og at det ikke er noe mål å strebe etter “det perfekte”. Det perfekte er sjeldent i virkeligheten det det oppfattes eller kommuniseres å være utad.

 

Kom igjen, del med meg slik at jeg kan videreformidle historiene i et blogginnlegg dedikert dere!

Jeg heier på dere!

 

Stor mandagsklem <3

 

4 kommentarer
    1. Herlige positive deg:-)
      Jeg føler ikke akkurat at jeg har noe voldsom historie enda (har jo bare hatt den i tre små uker:-)), men så langt har jeg i hvert fall kommet frem til at stomi egentlig ikke er så ille:-) Bruker overraskende lite tid på å tenke på den! Og jeg har ikke hatt noen lekasjer eller noen andre ubehagelige opplevelser med den så langt:-)
      Dessuten er jeg overrasket over hvor utrolig bra nettverket rundt er. Fantastiske stomisykepleiere, bandasist som hjelper en, alt utstyr gratis og en egen organisjon for stomi(Norilco)! Wow:-)
      Og det er som du sier, dette er ikke noe man kan gjøre noe med, så energien min går heller til alt det positive i livet mitt!

    2. Hei Linn!
      Så flink du er til å utrykke deg og skrive om ting som kan være vanskelig. Tusen takk for at du ville dele det med oss andre.
      Klem fra Trude

    3. Cafri: Hei vennen! Hvordan går det med deg? Sen kommentar herfra, har hatt litt lite energi i det siste. Ja, det er et bra nettverk der ute. Jeg var på tur med Norilco i helgen og for 14 dager siden. Du er flink til å tenke positivt og det er så fiiiint 🙂 Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg