Glemmer innimellom at jeg skal gi faen!

Hei, alle fine, flotte folka 🙂

En god stund glemte jeg å gi faen og jeg tenker jeg kan skylde bittelitt på forkjølelse, sansefunksjoner satt ut av spill, bomull i hodet og hjerneceller i “gå-sakte-aksjon”.

MEN, så en dag, en tidlig morgen, fikk jeg en sms av et flott menneske.
Der stod det “Linn, gi FAEN!!!!!” Så da gjorde jeg det!

Og så fikk jeg jeg en appelsin av denne personen som fortalte meg det samme.
Og da gjorde jeg det enda mer!

Tom Hanks har sin Wilson i Cast Away, jeg har han her :

 

Mange har lest “Gi Faen”-innlegget mitt og flere har kommet til meg og spurt “Linn, har du gitt faen i dag?!” eller fortalt meg at de også har begynt å gjøre det.
Hehe, det er moro og det er bare fint med påminnelser!

Det er sunt å legge snill-pike-syndromet på hylla og gi litt faen innimellom. Jeg skal gjøre det enda mer fra nå av!

 

Gir faen og heier på dere!

Klem <3

 

 

2 kommentarer
    1. Må innrømme at jeg smilte litt ekstra når jeg leste dette innlegget Linn!
      DU er en flott menneske!!
      Klemmer på og heier på deg!!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg